سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

سپهر کوچولو

اولين مرواريد و آش دندوني

1392/8/16 18:43
نویسنده : مامان
913 بازدید
اشتراک گذاری

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_         تاريخ سرزدن اولين مرواريد : 15/8/1392

سلام عزيز دل مامان:

الان يه چند روزي ميشه كه مريض شدي و اصلا حال نداري واسه شيطوني كردن ، بردمت دكتر گفت سرماخوردي ديروز تب كردي و من خيلي نگران بودم ولي الان بهتري قربونت برم.

 البته همزمان داري دندونم در مياري يكيش كه در اومده (پاييني سمت چپ) من كه كلي از اين قضيه ذوق كردم ولي به خاطر اينكه داري اذيت ميشي خيلي دلم گرفته . دلم تنگ شده واسه بازي كردنات و ورجه وورجه كردنات خدا كنه زودتر خوب بشي چون هنوز يكي ديگشم داره در مياد.

ديروز رفته بوديم خونه مامان جون چون خيلي تو خونه بهونه ميگرفتي بردمت كه يه كم سرگرم بشي مامان جونم دستشون درد نكنه برات آش دندوني درست كردند.

 

آش دندوني

گذاشتم جلوي خودت ببينم عكس العملت چيه ولي فدات بشم چون حالت خوب نبود اصلا بهش دست نزدي.

 

s

قربون نگاه قشنگت برم وقتي مريض هستي زود روحيتو نميبازي عزيــــــــــــــــزم قلب

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان پریسا
16 آبان 92 17:02
سلام گلم. مبارک باشه ایشالله تولد 120 سالگیتو مامان جشن بگیره
مامان پریسا
16 آبان 92 17:04
دخملی ما شما رو به جشن تولدش برای فردا جمعه دعوت میکنه. منتظرتون هستیم.
مسیحا
18 آبان 92 22:30
هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس دنیای بی حسین، برایم جهنم است
بهار
20 آبان 92 21:12
عزیزم اجازه هست لینکتون کنم؟
مامان
پاسخ
بله عزيزم ، چرا كه نه؟
مامان پارسا
21 آبان 92 12:17
از غافلان محرم مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد مرا هم دعا كنيد
مامان
پاسخ
محتاجيم به دعا
مامان هستي
26 آبان 92 13:38
عزيزم با اجازه لينكت كردم به ما سر بزن