سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

سپهر کوچولو

اين روزها...

1392/9/25 11:29
نویسنده : مامان
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

s

 

دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد

دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل چون یه روز پژمرده می شه

دوستت دارم به اندازه ی یه دنیا چون هیچ وقت تموم نمی شه



عزيز دلم ؛

چقدر اين روزا زود ميگذره انگار همين ديروز بود كه تو به دنيا اومدي ،كم كم داريم به روز تولدت نزديك ميشيم وااااي چقدر زود ميگذره باورم نميشه داره يك سالت ميشه بغل

اين ماه براي وزنت مراقبت ويژه داشتي يعني گفتن وزنت كم اضافه ميشه بردمت دكتر براش توضيح دادم كه غذا خيلي كم ميخوري گفت علتش وابستگي زياد به شير مادره و يه شربت تقويتي برات نسخه كرد كه اميدوارم  غذا خوردنت بهتر بشه.

از احوالاتت بگم ؛ جديدا ياد گرفتي با كمك مبل ، ميز و  ... بلند شي و رو پاي خودت بايستي چند تا بازي جديد ياد گرفتي كلاغ پر ، اتل متل ... و 4 تا دندونم در آوردي.

راستي ني ني عمه جون به سلامتي به دنيا اومد روز 11 آذر ( يه روز قبل از تولد من مژه) اسمشو گذاشتن امير ارسلان.

 

اينم پسرعمه سپهر ( امير ارسلان جون) :

a 

 

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان پارسا
18 آذر 92 13:26
قدمش خير باشه براتون
مامان
پاسخ
خيـــــلي ممنون
مهدیه مامان امین
19 آذر 92 18:24
سپهر جونم خیلی نازی خاله . مامانی امین منم تازگیها خیلی وابسته شیر مادر شده و خییییییلی کم غذا میخوره. ممنون که نوشتی آخه نگران کم خوردنش بودم.امیر ارسلان جون قدمت پر خیر و برکت باشه. با اجازه لینکتون کردم.
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون، نگران كم خوردنش هم نباش عزيزم ايشالله از شير كه بگيريش خوب ميشه منكه اينطوري خودمو دلداري ميدم
مینا مامان آرمانی
21 آذر 92 18:39
آخی عزیزم چه کوچ کولو بودی سپهری ی ی ...
مامان
پاسخ
اين عكس پسر عمه سپهره (اميرارسلان) عزيزم
مامان سمیه پارسا جون
24 آذر 92 0:00
مبارک مبارک قدم نو رسیده مبارک
مامان
پاسخ
ممنون گلم
بهار
24 آذر 92 23:40
عزیزم .. چقدر تغبــیر کرده و قشنگ تر شده. از چشم بد دور باشی الهی. مامانی اون مشکل بر طرف شد؟
مامان
پاسخ
قربونت برم مرسياون مشكلم برطرف نشد همون كاري كه گفتي رو انجام دادم ولي تغييري نكرد.
مینا مامان آرمانی
25 آذر 92 13:54
آخی ببخشید.هر دوتا گردوقلمبن.من با موبایل چک کردم ندیدم که نوشتی عزیزم.ببخشیییید. با اون کله های گردشوووون
مامان
پاسخ
خواهش ميكنم عزيــــــــزم
بهار
25 آذر 92 21:17
چرا آخه!!! همه مراحلی که توی او سایت نوشته بود رو انجام دادی عزیزم؟ (همونی که لینکش رو برات میل کردم) چون این مشکلات معمولا به خاطر چیزایی هست که روی مرورگر نصب میشه. من آدرس وبلاگ سپهر جون رو به جند تا از دوستام دادم تا ببینن مشکلی هست یا نه، که اونا هم مشکل شمارو نداشتن. فکر میکردم مشکل تا الان برطرف شده باشه، کاش زودتر بهم میگفتی. https://www.google.com/intl/en/chrome/browser/ عزیزم از این لینک بالا مرورگر کروم رو دانلود و نصب کن.
مامان
پاسخ
آره اون مراحلي كه گفته بودي رو انجام دادم ، حالا اين مرورگرو دانلود كنم ايشالله ديگه درست ميشه، مرسي از كمكت
بهار
26 آذر 92 16:33
امیدوارم درست شه فدات شم.
مامان علیرضا
29 آذر 92 21:34
ماشاالله چه پسر با نمکی دارین. خدا بهتون ببخشه. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید..
مامان
پاسخ
ممنون گلم ، چشم حتما ميام
مامان علیرضا
1 دی 92 9:24
به سلامتی خانوم.مبارکتون باشه. راستی میتونم شمارو تو لیستم اضافه کنم؟
مامان
پاسخ
چرا كه نه باعث افتخاره
مامان هستي
1 دی 92 9:36
سلام عزيزم يلدا مبارك هستي خيلي بدغذا شده از نگراني در اومدم انشاله هميشه سالم باشن راستي قدم نورسيده مبارك
مامان
پاسخ
قربونت
مامانی مهربون
18 خرداد 93 14:09
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه خوش حال می شم که به وبلاگ منم بیای و نظر بدی