سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

سپهر کوچولو

اولين يلداي سه نفره

1392/10/8 10:06
نویسنده : مامان
583 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب یلداست؛

شبى که در آن انار محبت دانه مى شود

و سرخى عشق و عاطفه ، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما

شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها

در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.

 

عزيز دلم؛ امسال اولين سالي بود كه يلدا در كنار ما بودي چقــــدر تو به زندگی ما معنا دادی پسرم دوستت دارم بینهایت از ته قلبم امیدوارم همیشه لبت مثل پسته شب یلدا خندون باشه .

دیروز طبق معمول هر روزه بعد از ظهر خوابیدی منم که خوابم نمیومد و بیکار نشسته بودم که یهو یه فکری به ذهنم رسید .

تصمیم گرفتم میوه هایی که قراره شب یلدا بخوریم رو یه کم تزیین کنم یه چیزایی هم اضافه کنم و یه سفره کوچیک پهن کنم  تا تو و بابایی رو سورپرایز کنم.

یک ساعت به اینکه بابایی از سر کار بیاد دست به کار شدم و شروع کردم به تزیین میوه ها و درست کردن مسقطی انار که هنوز چند روز پیش یاد گرفتم و ...

آماده که شد سریع همه رو کنار هم چیدم روی میز و بابا زنگ زد همزمان شما هم از خواب بیدار شدی .

بابایی که وارد شد :  لبخند تشویق قلب خوشمزه  

من :   مژه خجالت هورا تشویق   (یلدا مبارکـــــــــــــــ )   

 سپهر : خمیازه  تعجب متفکر از خود راضی (الان میام همشو بهم میریزم ، منو از خواب بیدار میکنین؟ ابرو

اينم سپهر خواب آلود و ماحصل تلاشهاي مامانش:

 

ع

 niniweblog.com

 

 بابايي از مسقطي خيلي خوشش اومد همشو تا ته خورد ولي من نخوردم زياد با ذايقم جور نبود.

 

م

 

 niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامان آرمانی
3 دی 92 0:05
خیلی با سليقه بوووود. سپهر گلی یلدات مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
مامان سمیه پارسا جون
7 دی 92 0:37
سلام عزیزم خیلی عالی بود
مامان
پاسخ
نظر لطفته عزيزم
مامان آنیسا
12 دی 92 0:05
به به چه مامان هنرمندی عزیزم یلدا با تاخیر مبارک
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان لیانا
12 دی 92 0:24
عزیزممممم چه گل پسرنازی ماشالا هزار ماشالا....چه مامان با سلیقه ایی
مامان پارسا
15 دی 92 9:32
چه مامان خوش سليقه و هنرمندي
مامان
پاسخ
مامان پارسا
15 دی 92 9:33
عزيز دلم تولدت مبارك انشاالله تولد 120 سالگيت
مامان علیرضا(ندا)
16 دی 92 10:58
خوشگل من تولدت مبارک باشه.120 ساله بشی خاله جون.
مامان
پاسخ