سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

سپهر کوچولو

14 ماهگی

1392/12/20 9:40
نویسنده : مامان
774 بازدید
اشتراک گذاری

كلوچه مامان 14 ماهگيت مبارك

 

 

اين روزا خونه ما هم مثل همه خونه ها حال و هواي عيد داره الان 2 هفته اس كه خونه تكوني رو شروع كردم   شکلکهای جالب و متنوع آروینولي هنوز خيلي از كارام مونده خنثی وااااااي 12 روز ديگه به عيد مونده و من هنوز كلي كار و خريد دارم !!! گریه

ولي عيب نداره با كمك گل پسرم همه كارا انجام ميشه  لبخند قربونت برم وقتي ميريم تو اتاقت اگه اسباب بازي ريخته باشه بهت ميگم ماماني بيا اتاقتو مرتب كنيم بعد اسباب بازياتو ميريزم تو سبد تو هم يكي يكي برميداري و همين كارو انجام ميدي فدات بشم كه اينقدر به فكر مامانتي ماچ 

 

هر چي بزرگتر ميشي شيرين كاريات بيشتر ميشه و همچنين خرابكاريات ،‌ چند شب پيش خونه عزيزجون با قاشق زدي به ليوان و شكستيش اين اولين باري بود كه چيزي رو ميشكستي.

 

کلمه های : مامان ، بابا ، دا (دایی)  عمه ، اَم (آب ) ، نه ، داددی (دالی) عباسی (منظورت شعر تاب تاب عباسیه) تو تو (که شامل مورچه و هر حشره و پرنده چرنده ای میشه) رو میتونی بگی.

 

چند وقته ازت عکس نگرفتم امروز میخواستم تو اتاقت ازت عکس بگیرم  قرار بود من سرگرمت کنم بابایی هم عکستو بگیره ولی مگه یه جا بند میشدی تا بابا دوربینو آورد دوییدی طرف دوربین و گرفتیش.

وروجک همون دکمه اش که عکس میگیره رو فشار میده خنده

 

s

 

قیافه من دیدنی بود کلافه هیچی دیگه آخرش موبایلمو آوردم و ازت عکس گرفتم.

 

sss

 

دیگه کار به جایی رسیده بود که داشتی دوربینو برمیداشتی که بگیری جلوی چشات

 

ss

 

این عکس رو قبل از اینکه دوربین رو بگیری ازت گرفتیم

 

sss

 

دوستت دارم عزییییزم تا ابـــــــــــــــــد ماچ 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مینا مامان آرمانی
19 اسفند 92 1:19
تیپشو نیگاههههههههههه.چقد نمکیه.مثل آرمانی آبی خیلی بهش میاد.بوووووس
مامان
پاسخ
ممنون گلم ، آرماني رو ببوس