سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

سپهر کوچولو

سپهر كوچولو راه افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد

1392/12/19 11:09
نویسنده : مامان
659 بازدید
اشتراک گذاری

بـــــــلـــــه سپهر كوچولو راه افتاد.                    niniweblog.com

 

عزيييييييييييز مامان الان ديگه ميتوني راه بري خودت انقدر از اين قضيه ذوق كردي كه همش دوس داري راه بري وقتي برات دست ميزنيم اگه چيزي تو دستت باشه زود ميندازي و واسه خودت دست ميزني   niniweblog.com

 

هنوز تازه راه افتادي ولي اعتماد به نفس خوبي داري چون همين اول با پا توپ بازي ميكني و از اينكه زمين بخوري زياد استرس نداري.

 

عزيز دلم اميدوارم توي همه مراحل زندگيت موفق باشي و هيچ وقت زمين نخوري .

 

بعضی وقتا که حوصلت سر میره واسه خودت یه سرگرمی پیدا میکنی یه شب که من و بابا داشتیم تلویزیون نگاه میکردیم  ...

سپهر کو؟؟؟ تعجب

 

 s 

 

داددی (به قول سپهر)

 

ss

 

 niniweblog.com

 

sss

 

 اینم از سرگرمیهات نفس مامان   بغل

 

 

راستي اينم اضافه كنم به شعر خوندن خيلي علاقه داري بعضي وقتا با خودت يه كلمات نامفهومي رو (البته براي ما نامفهومه براي خودت مفهوم داره) با آهنگ ميخوني.  اتل متل كه برات ميخونم در هر حالتي باشي سريع ميشيني و دستتو ميزني رو پاهات آخرشم كه ميگه آچين و واچين ... خودت همراهي ميكني.

من ميگم بع بعي ميگه          سپهر: بــــــع بــــــــع

من : دنبه داري؟                    سپهر : بـــــع بــــــع  خنده

من پس چرا ميگي                 سپهر: بــــــع بـــــــع

 

 

شعر يه توپ دارم قلقلي رو هم خيلي دوست داري وقتي برات ميخونم تا آخرش گوش ميكني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابا
17 اسفند 92 18:47
جیگره پسر بابا بخورمش -مرسی مامانی سلام خسته نباشی
مامان
پاسخ
سلام مرسي
مامان سمیه پارسا جون
17 اسفند 92 19:26
سلام نخودچی با نمکم خاله قربون خنده هات بشه بووووووس
مامان
پاسخ
سلام خاله جون مرسي
مینا مامان آرمانی
19 اسفند 92 1:17
ای جانم...ماشالا.مامانی حالا که هوا خوب شده کفش پاش کن بزارین با کفش راه بره.خیلی زودتر یاد میگیره.من از 10ماهگی کفش پای آرمان کردمو خودشم خیلی علاقه داشتو به قول شما اعتماد به نفسو توپو.... بعد یکسالگی دیگه راه رفت
مامان
پاسخ
عزيزم منم كفش امتحان كردم ولي سپهر از كفش خوشش نيومد غوغايي به پا كرد كه بيا و ببين .
مامان مهرناز
22 اسفند 92 23:27
مبارک باشه عزیزم قربون داددی کردنت
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان پارسا
24 اسفند 92 8:32
مبارك باشه به سلامتي
مامان
پاسخ
مامان پارسا
26 اسفند 92 11:13
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مامان
پاسخ
همچنين
بهار
4 فروردین 93 18:43
سلام عزیزم سال نو مبارک دیدم قالب رو عوض کردی، مشکلی پیش اومده برا قالب؟
مامان
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارك آره عكساي بالاش باز نميشد
سنیا
6 فروردین 93 17:04
عزیزم دوباره براتون میل کردم. هم آدرس میلتون رو نداشتم، هم فراموش کرده بودم بعد از گرفتن فضای شخصی قالب رو میل کنم. که البته تو وبلاگ توضیح داده بودم. دیگه مشکلی نداره.