سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

سپهر کوچولو

16 ماهگي

1393/2/29 20:04
نویسنده : مامان
638 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم 16 ماهه شد .

 

یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!

 

سپهر عزيزم ، اين ماه تصميم گرفتم  برگردم سركار البته فقط شيفت بعدازظهر ، يه پرستار مهربون قرار شده بياد از تو مراقبت كنه . از امروز قراره برم چون اولين باره كه ميخوام تو رو تنها بذارم يه كم استرس دارم خيلي بهت وابسته شدم عزيزدلم تو هم همينطور ، واسه همين برام سخته حتي يه دقيقه كنارت نباشم هي خودمو دلداري ميدم ميگم همش 3 ساعته چشم رو هم بذارم تموم ميشه .غمناک

ولي خيلي دلم واسه كارمم تنگ شده و فك ميكنم  وابستگي زياد هم خوب نيست و اين دليلي شد تا اين تصميم رو بگيرم .

البته اينو هم بگم الان سه روزه كه پرستارت ميان و من هم توي خونه موندم تا بهشون عادت كني بعد تنهات بذارم اولش يه كم ناراحت بودي و احساس غريبي ميكردي ولي خدارو شكر كم كم مشغول بازي شدي و به شرايط عادت كردي.

الان ديگه وقتي باهات صحبت ميكنيم منظورمونو ميفهمي  مثلاً : بهت ميگم برو از توي اتاقت واسه خودت پوشك بيار بدو بدو ميري مياري يا هر وسيله ديگه اي ...

توي سفره پهن كردن هم كمك مامان مي كني و از اين كار خيلي لذت ميبري قربونت برم من بغل

خدارو شكر گوش شيطون كر از وقتي كه راه ميري غذا خوردنت خيلي بهتر شده و من از اين مسأله خيلي خوشحالم ، البته هنوز هم  يه كم بدغذا هستي  ولي نسبت به قبلا بهتر شدي.

اين دو عكسم محض اينكه اين پست بدون عكس نباشه چشمک

 

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان مهدیه
20 اردیبهشت 93 17:33
16 ماهگیت مبارک سپهر جون. مامانی هفته اولش خیلی سخت میگذره اما بعد هر دوتاتون تقریبا عادت میکنین. آخه من هم از 8 ماهگی امین رفتم سرکار که عین شما بعدازظهرها 3 ساعته.
مامان
پاسخ
مرسي گلم از دلداريت
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 93 13:56
16 ماهگی سپهر جان مبارک
مامان
پاسخ
خيلي ممنون
مینا مامان آرمانی
25 اردیبهشت 93 12:06
خیلیم خووووب.راستش آرمان هم به من فوق العاده وابسته شده.تو خونمون مشکل ندارم ولی جایی که بریم یه لحظه نگاهشو ازم بر نمیداره.خیلی دوست دارم یه ساعت در روز ازم دور باشه ولی اصلا شرایطش فراهم نیست .مامانی منم بعد 3سال از قبل عید نمیرم سر کار .راستش شرایط كاری رو میسنحیدم با پرستار میدیدم چیزی از حقوقم نمیمونه تهش.فعلا دست نگه داشتم تا آرمان بزرگتر بشه. منم مثل شما به کارم وابسته بودم ولی مجبور شدم دیگه.... پسرو ببوس از طرفم.شما وایبر داری؟؟
مامان طاها
28 اردیبهشت 93 10:10
مبارک باشه . ایشالله خدا حفظش کنه. کاملا درکت میکنم.نگرانی من هم اینه که چند ماه دیگه رفتم سرکار طاها رو چکار کنم.دلم واسش تنگ میشه.
مامان مهرناز
29 اردیبهشت 93 23:38
16 ماهگیت مبارک خوش تیپ کوچولو درسته نگرانی داره ولی هم برای سپهرجون وهم برای خودت یه کم جدایی خوبه وابستگی زیاد بعدها مشکل ساز میشه
مامان
پاسخ
مرسي عزيزم
مامانی اریان
5 خرداد 93 19:34
16 ماهگیت مبارک سپهر تپلی ای جووووووووونم نازززززی
مامان
پاسخ
ممنون
مامان مینای آرتین
13 خرداد 93 15:15
16 ماهگیت مبارک عسلک... 1000 ماشالله... چه چشمهای گیرایی
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان طاها
15 خرداد 93 1:39
مامان
پاسخ
Amaryllis
15 تیر 93 13:01
سلام عزیزم . چقدر نازه کوچولوتون . خدا حفظش کنه براتون . به من سر بزنید اگه دوست داشتید از عکس های کوچولوتون فتو کلیپ درست کنم براتون . نمونه کارها در وبلاگ هست عزیزم. فدای تو و نی نی نازنینت