سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

سپهر کوچولو

8 ماهگی

1392/7/13 9:16
نویسنده : مامان
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم یه چند وقتی بود که کامپیوتر نداشتیم و نتونستم بیام آپ کنم حالا با تاخیر اومدم از ٨ ماهگی گل پسرم بگم و عکساشو بذارم از دوستانی که این چند وقت کامنت گذاشتند هم تشکر میکنم  ، شرمنده کردید.

گل مامان ، تقریبا یه ماه میشه که میتونی سینه خیز بری البته اولش واسه چهاردست و پا کردن تلاش میکردی ولی چون سینه خیز زودتر به مقصدت میرسی کلا از خیرش گذشتی خیلی جالبه وقتی یه جایی میخوای بری که خطرناکه صدات میزنم سپهر برمیگردی یه نگاه بهم میندازی و با سرعت بیشتری به راهت ادامه میدی اگه بگم میام میگیرمت که دیگه هیچی با سرعت نور میری. بعضی از اشیا رو میشناسی مثلا وقتی میپرسم پنکه کجاست؟سریع به پنکه نگاه میکنی یا میپرسم آب میخوای ؟ به یخچال نگاه میکنی...

فقط این روزا یه نگرانی در موردت دارم اونم غذا نخوردنته ، موندم دیگه چی درست کنم که تو بخوری هر غذایی که بهت میدم در میاری یعنی اینجوری بگم اصلا غذا نمیخوری خدا کنه خوب بشی وگرنه این وضعیت اگه بخواد ادامه پیدا کنه خدایی نکرده کم کم ضعیف میشی ، قربونت برم.

راستییییییییی یه خبر خوب تا چند ماه دیگه دو تا همبازی به همبازیات اضافه میشه نی نی عمه جون و نی نی زن عمو جون که هنوز به دنیا نیومدن عمه جون پسمل داره و زن عموجون دخمل ایشالله که دوتاشون صحیح و سالم به دنیا بیان.

چند هفته پیش سرماخورده بودی خیلی اذیت شدی بردمت دکتر یه شربت نسخه کرد که مرتب بهت میدادم خدارو شکر تب نکردی و الان خیلی بهتری عزیزم.

 

 

s

 niniweblog.com

ss

niniweblog.com

sss

niniweblog.com

ssss

niniweblog.com

sssss

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

اموزش هنر دستی (عسل)
6 مهر 92 14:14
به به هشت ماهگیت مبارک چه عکسات نازن گلم وای قربونت موشموشی جون
مرجان مامان پریساجون
8 مهر 92 0:08
به به چه عکسایای خوشگلی ماشاا...یادبچه گیای خودم افتادمالبته من یه ذره خوشگلتر بودم جون خودم راست میگم .میدونم هیچکدوم باورنمیکنین(عموجوادجون)
مامان
پاسخ
ناراحت نباشين عموجون ما باور ميكنيم
مرجان مامان پریساجون
11 مهر 92 0:22
سلام مامانی سپهر دلداریتون رو تازه دیدم .دستتون دردنکنه .
مامان پارسا
16 مهر 92 14:13
عزيزم روزت مبارك


خيلي ممنون خاله جووووون
اموزش هنر دستی (عسل)
16 مهر 92 17:20
سپهر جووووووون روز کودک مبارکت باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مهر 92 11:04
چه عکسهای نازی
مامان اریان
29 اردیبهشت 93 20:11
چه سپهر نازی دوست جونای جدیدش مبارک میشه ازتون بپرسم شما اتلیه رفتید یا عکساتونو خودتون درست میکنید؟حتمااا به وب منم سر بزنید با تبادل لینک موافقید؟من لینکتون میکنم
مامان
پاسخ
سلام عزيزم مرسي منم شمارو لينك ميكنم ، درمورد عكسا هم بعضي هاش تو آتليه س بعضي هاشم خودم درست ميكنم.
مامانی اریان
30 اردیبهشت 93 11:44
مرسی ازینکه جوابمو دادین الان همین عکسایی که تو این قسمتن اتلیه ایه یا خودتون درست کردین؟وعکسایی که درست میکنین با فتوشاپه عایا؟؟؟
مامان
پاسخ
اينا رو تو عكاسي گرفتم ولي بك گراندشو خودم عوض كردم بله با فتوشاپ كار ميكنم.