سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

سپهر کوچولو

عروسی

1392/3/23 21:49
نویسنده : مامان
279 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این مطلب رو مینویسم تو لالایی.

سه شنبه شب عروسی امیرآقا(پسر عموت) بود منو تو قرار بود ساعت ٧ بریم تالار ولی چون تو لالا بودی نرفتیم تا بیدار شی ساعت ٩ که بابایی از سر کار اومد تو هم بیدار شدی لباسات رو تنت کردم و داشتیم از خونه می رفتیم بیرون که متوجه شدم گلاب به روتون خرابکاری کردی.
ضد حال از این بدتر دیده بودی متفکر 

عملیات تمیزکاری که انجام شد دوباره آمادت کردم و بالاخره راهی عروسی شدیم وقتی رسیدیم طولی نکشید که شامو آوردن .

خیلیا اولین بار بود که تو رو میدیدن همشون می گفتن تو شبیه بابایی شدیخنثی

نمیدونم چرا خیلی سر حال نبودی فکر کنم از شلوغی و سرو صدا کلافه شده بودی بعد از شام یه کم با ماشین دور زدیم بعد اومدیم خونه تو اینقدر خسته شده بودی که زود خوابت برد.

این سومین عروسی بود که با تو میرفتم پسر گلم ، خیلییییییی دوستت دارم.  ماچ

 

عروسی پسر عمو امیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
27 خرداد 92 9:32
عزيزم هميشه به عروسي
مامان پریسا
27 خرداد 92 17:42
سلام گلم. ممنون از حضورتون. شما هم لینک شدید عزیزم.

راستی نمیدونم اشکال از کجاست اما کامنت دونی بالا باز نمیشه.

نه عزيزم امتحان كردم باز ميشه به هر حال ممنون كه سر زديد.

مامان پریسا
27 خرداد 92 17:43
ایشالله همیشه جشن و شادی و عروسی باشه