سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

سپهر کوچولو

لالايي آرامش بخش

1392/3/28 21:06
نویسنده : مامان
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دنیای من

وقتي كه شبا گريه مي كني و خوابت نمي بره يه لالايي مخصوص تو ياد گرفتم كه برات مي خونم.

هر شب تو خونه يه كنسرت اجرا مي كنيم تا شما خوابتون ببره .خواب

بـــــــــــــــــــــــــــــله ما هم خواننده شديم رفت پي كارش.كم مونده آلبوم بدم بيرون.نیشخند

شعرشو واسه يادگاري برات ميذارم (البته با آهنگه)

لالالالا گل لاله .................لالالالا گل پونه ................بخواب اي كودك نازم.............كه دنيا بي تو زندونه...............لالالالا لالالالا لالايي.................سيه چشم و بلند بالا لالايي............

اين شعرم از زمان بچگي خودمه كه حفظش كرده بودم تو هم خيلي دوسش داري و وقتي برات ميخونم تا آخرش گوش مي كني.

اتل متل باد اومد   صداي فرياد اومد

باد اومد و داد كشيد   برگ درختا رو چيد

دويد ميون صحرا   پاشو گذاشت رو گلها

از اينجا به اونجا   با اين پا با اون پا

 

 

اين چند تا عكسم بعد از خوندن لالايي خوابت برده. 

 

 2ماهگي

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مسیحا
28 خرداد 92 20:15
سلام ، ممنون که به وب من سر زدین ، شما هم با افتخار لینک شدین
asal
28 خرداد 92 21:15
این جیگلو باش
ممنون که امروز مهمون وبلاگ اموزشکده هنر بودید میشه یه خواهش کنم : از این به بعد از هر موضوع و پست خوشتون اومد نظر بدید البته نظر میدید اما یکم بیشتر بدید دوستتون دارم ممنونم که همیشه بهم سر میزنید

باشه گلم ، از اين به بعد بيشتر بهت سر مي زنم.

مدرسه ی مامان ها
1 تیر 92 10:32
سلام مامان عزیز ممنون که به مدرسه ی خودتون سر زدید. ان شاالله چند وقت دیگه که نفخ دل سپهر کوچولو برطرف بشه خواب شبش هم تنظیم میشه. این اگزما طبیعیه و میتونه از چهل روزگی کودک هم رخ بده و به مرور زمان برطرف میشه. تازگی بچه ی یکی از آشناها بعد از چهل روزگیش اگزما شده بود و دکتر گفت که کم کم خوب میشه و میتونید از کرم اُسرین که مرطوب کننده هست و برای پوست های آسیب دیده استفاده میشه استفاده کنید. حتی دکتر گفته بود که این کرم رو قبل از بردن بچه به مهمونی هم میتونید بزنید که اگه مثلا زیاد بوسش میکنن پوستش از آلودگی ها محفوظ باشه. اما زیاد مساله ی نگران کننده ای نیست و توصیه هایی که توی مطلب وبد رو دقت کنید برطرف میشه موفق باشید
مامان پریسا
6 تیر 92 16:26
سلام گلم.خدا رو شکر که مشکل سپهر جون برطرف شده. راستی من برای پست های بالا نمیتونم کامنت بذارم.همیشه یه پست پایین تر باید کامنت بذارم.
مامان پارسا
12 تیر 92 10:44
ماماني دو تا عكس آخر سپهر رو كه ديدم دلم هوس ني ني كرده من ني ني ميخوام اونم از نوع تپلش درست مثل سپهر و بچگي هاي پارسا
بهاره
18 آبان 92 14:39
عسلم تو چقد نازی
صدرا
12 آبان 99 17:43
UIB