سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

سپهر کوچولو

شش ماهگي

1392/4/27 12:46
نویسنده : مامان
465 بازدید
اشتراک گذاری

смайликماهه شدم هولااااااااا ديگه بايد غذا بخولم.

 

وروجك مامان شش ماهگيت مبارك.

 

 

ديروز واكسن داشتي صبح ساعت 10:30 با زن عموجون برديمت مركز بهداشت ، قربونت برم كه اينقدر زود ساكت ميشي بعد از اينكه واكسنتو ميزنن.نگران بودم كه تب كني آخه قطره استامينوفن كه بهت ميدم بالا مياري تا الان چند مدل قطره رو امتحان كردم ولي فايده نداشته هيچ كدوم بهت نميسازه.وقتي آوردمت خونه خوابيدي بعداز اينكه بيدار شدي شروع كردي به گريه كردن و جيغ زدن من و بابايي يه جورايي آرومت مي كرديم ولي پاهاتو كه تكون ميدادي دوباره گريه ات شروع ميشد.

شب تب كردي چون قطره نميخوري ساعت 12 برات شياف گذاشتم بعد ديگه راحت خوابيدي ولي تا صبح دماي بدنتو چك مي كردم كه نكنه خداي نكرده بالا بره ، امروز يه كم سرحال تري قربونت برم.ايشالله كه هميشه سالم و سلامت باشي.

امروز براي اولين بار واست غذا درست كردم قاشق اول رو كه بهت دادم انگاري زياد خوشت نيومد يه كم نگران شدم ولي قاشق دوم رو كه بهت دادم دنبال بقيه اش مي گشتي خيلي ذوق كردم از اين به بعد با عشق برات غذا درست ميكنم عزيزم نوش جونت.  

 

 

 غذا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (14)

اموزش هنر دستی (عسل)
16 تیر 92 18:46
قربونت بلم ایشا.. همیشه سالم بشی 6 ماهگیتم مبارک باشه دیگه راحت غذا بخول این شیل چیه همش باید نی نی ها بخولن الان شما بوزوگ شدی باید غذا بخولی تا قوی بشی عزیز من لپت رو بیار جلو حالا بگیر اپم مامان سپهر جونی نظر فراموش نشه
کد لوگوی من (عسل)
17 تیر 92 0:50
کد لوگوم رسید ؟
دایی علی
18 تیر 92 22:17
سلام وبلاگت خیلی قشنگ و جذابه ، عکسای قشنگی هم گذاشتی فکر کنم سایز عکسا کوچکتر بشه جذاب تر میشه نه؟
مامان
پاسخ
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:59
آمار
مسیحا
19 تیر 92 19:49
مارکه مبارکه مبارک ، کم کم داری مرد میشی ها راستیی ، با تب تابستون آپم
اموزش هنر دستی (عسل)
21 تیر 92 16:45
خاله برو به ای وبم کد ها رو توش تست میکنم همون کد رو از ایمیلم کپی کردم بعد اومد لوگوم میدونی اخه وقتی کدو میزنی باید زیر تقویم این وبتت ببینی اینم ادرس این وبلاگ که کدش اومد لوگوم : logo-asal.mihanblog.com
مامان پارسا
23 تیر 92 9:30
6 ماهگيت مبارك عزيزم آفرين كه مامان جون رو وقت غذا خوردن اذيت نكردي ماماني اولين غذايي كه براش پختي چي بوده


ممنون عزيزم، فرني درست كردم.
اموزش هنر دستی (عسل)
26 تیر 92 0:18
سلام اول از همه ببخشید که یکم دیر کردم یعنی جوابتو در مورد سوال قال دیر دادم ؛ عزیزم من خودم بلدم قالب بسازم ولی کافیه عکسایی که میخوایباهاش قالب بسازی رو توی وبت بذاری بعد خبرم کنی من اون عکسارو سیو کنم وقتی سیو کردم برات قالب میسازم خودم خب ؟ عکسارو بذار بعد خبرم کن که گذاشتی فق یه چیزی بگم ؟ تو خصوصی میگم بهت یه نگاه به خصوصیاتم بنداز کارت دارم
اموزش هنر دستی (عسل)
26 تیر 92 0:25
عزیزم بذار خصوصی میدم واستا الان باید برم بعد خصوصیرو میدم


اموزش هنر دستی (عسل)
26 تیر 92 13:57
خصـــــــــوصــــــی داریـــــــــــــــ ؟
سارا زارع
27 تیر 92 11:21
سلام .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن گلم خوشحال مي شم .
مامان سپهر
29 تیر 92 7:54
6ماهگي ني ني خوشگلتون مبارك، قبلا هم به وبلاگ زيباتون اومده بودم عزيزم پسرنازنينتو ببوس
اموزش هنر دستی (عسل)
30 تیر 92 0:54
خصوصی داری ؟
گیتی قدسی
1 مرداد 92 13:59
سلام پسر خوشمل .حالا حالا ها خیلی شیطون و بلاو تودل برو هستی وای به حال مامان بابایی که تو 3 ، 4 ساله بشی اون وقت که پوست میکنی به وب لاگ من بیا اسم موضوع دختر من سمای من هست عکسای دخترم اونجاست امسال میره کلاس اول دقیقا میفهمم که مامان بابا با چه ذوق و شوقی بزرگت میکنن امیدوارم قدر هر دوتاشونو بدونی و پسر خوب و با خدایی براشون باشی http://samayeman.mihanblog.com/