سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

سپهر کوچولو

اولين محرم سپهر كوچولو

1392/8/28 17:44
نویسنده : مامان
901 بازدید
اشتراک گذاری

قلبها برای آرامش
دستها برای حک کردن عشق بر روی سینه
عقل در انتظار جنون
نفس ها به شماره افتاده
آری “محرم” آمده . . .

ایام عزاداری سیدالشهدا تسلیت باد.

 

پسرم ، قرار بود روز جمعه مراسم شيرخوارگان حسيني ببرمت ولي چون دير از خواب بيدار شدي وقتي رسيديم ديگه آخراي مراسم بود و قسمت نشد.

قبل از تاسوعا و عاشورا چون سرماخورده بودي دكتر بهم توصيه كرد كه زياد توي شلوغي نبرمت منم چون اولين محرمت بود و خيلي دلم ميخواست تا اين مراسمات رو ببيني بردمت هييت ولي توي شلوغي نبوديم.

اينجا هم روز عاشورا جاييه كه نخل رو تزيين ميكنن . 

s

 

niniweblog.com

 

ss

 حضرت علي اصغر نگهدار تو و تمام كوچولوها باشن.فرشته

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان آنیسا
1 آذر 92 16:35
عزا داریتون قبول باشه عزیزم.ببوس پسری نازتو خانمی
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم
مینا مامان آرمانی
3 آذر 92 22:51
چه پسری ی ی .اجازه هست لینکتون کنم؟؟
مامان
پاسخ
بله عزيزم چرا كه نه؟ باعث افتخاره
مامان سمیه پارسا جون
4 آذر 92 1:34
سلام گلم پسر خیییییلی خییییلی ماهی دارید،خدا براتون حفظش کنه. من با اجازه شما وب شمارو لینک میکنم،شما هم اگر دوست داشتید به وب پارسا جووون سر بزنید خوشحال میشم ،اگر بتونیم با هم تبادل لینک کنیم.
مامان
پاسخ
با كمال ميل
مامان پارسا
9 آذر 92 10:18
هزار ماشالله به گل پسر خيلي نازه آدم دوست داره درسته قورتش بده
مامان
پاسخ
مامانی اریان
12 خرداد 93 0:02
لپاشو نیگا دلم مخواد لپاتو بکشم ببوسمتا!!!شانست گرفت اونچا نیستما!!!
مامان
پاسخ